گسترش سرویس FastTrack توسط مایکروسافت

0
164
FastTrack

مایکروسافت با گسترش سرویس‌های رایگان، در پی جذب مشتریان بیشتر برای محصولات سازمانی خود می‌باشد.

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که در‌حال‌حاضر سرویس‌های انتقال داده‌ی FastTrack علاوه بر نرم‌افزار‌های قبلی همچون Office 365 و Enterprise Mobility Suite، می‌تواند از سرویس‌های جدیدی مانند Dynamics 365، Windows 10 و Microsoft Teams نیز پشتیبانی نماید.

هر سرویس به گونه‌ای طراحی شده است تا سازمان‌ها علاوه ‌بر بهره‌مندی از تمام قابلیت‌ها‌ی موجود در محصولات پیشین خود، محصولات جدید را نیز خریداری نمایند. FastTrack شامل دستورالعمل‌هایی جهت ایجاد سازگاری میان سرویس‌ها بوده و ابزارهایی را از دیگر شرکای تجاری مایکروسافت به منظور Migration معرفی می‌نماید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با برخی موارد خاص می‌توان از کارکنان شرکت مایکروسافت نیز کمک گرفت.

سرویس FastTrack برای اولین بار جهت انتقال داده‌ها به Office 365 ارائه گردید. در‌حال‌حاضر با تکمیل قابلیت‌های آن، این امکان فراهم شده است تا در حین استفاده از محصولات بتوان اشتراک ویژگی‌های جدید آنها را نیز دریافت نمود.

سازمان‌ها با پیاده‌سازی FastTrack بر روی ویندوز ۱۰ می‌توانند عملکرد کارکنان خود را ارتقا بخشند. این سرویس برای Dynamics 365 Microsoft دستورالعملی تخصصی را ارائه می‌کند تا امکان بهره بردن از حداکثر امکاناتِ بسته‌های نرم‌افزاری کسب‌و‌کار از جمله CRM و ابزارهای مدیریت عملیات فراهم گردد.

برای موفقیت بلند‌مدت محصولاتی همچون Office 365 و Dynamics 365، لازم است که سازمان‌ها پس از پرداخت حق اشتراک، به صورت کاربردی از این سرویس‌ها استفاده کنند که در غیر اینصورت تمایلی به تمدید حق اشتراک خود نخواهند داشت.

نگرانی برای این موضوع در بیشتر تولید‌کنندگان نرم‌افزارهای سازمانی از جمله شرکت‌های Oracle، IBM، Salesforce، SAP و همچنین فعالان نه چندان بزرگ این حوزه مانند Okta (یکی از Vendorهای ارائه دهنده‌ی سرویس‌ مدیریت دسترسی و هویت) یافت می‌شود.

Todd McKinnon، مدیرعامل شرکت Okta بیان نمود: در دنیای ما چنانچه محصولی به مرحله پیاده‌سازی نرسد، تمدید نیز نخواهد شد و اگر محصولات موفق نباشند، ما نیز موفق نخواهیم بود.

انتظار می‌رود که پشتیبانی FastTrack از ویندوز ۱۰، مایکروسافت را در ترغیب مشتریان به استفاده از سیستم عامل جدید خود یاری نماید؛ چراکه با ارائه‌ی این محصول، یک مجموعه متمرکز از منابع در اختیار مدیران IT قرار می‌گیرد که به آنان در رفع معضلات مربوط به انتقال داده‌های کاربران کمک می‌کند. برای مثال تضمین سازگاری برنامه‌های کاربردی با سیستم عامل جدید امکانپذیر می‌گردد.

مایکروسافت به منظور پشتیبانی بیشتر از سرویس FastTrack در سازگاری با محصولاتی که در گذشته برای Microsoft Dynamics 365 ارائه شده است، اقدام به برگزاری سخنرانی‌های تخصصی، کارگاه‌ها و امکان برقراری تماس‌های مستمر با مهندسان شرکت نموده است. این محصولات در قالب یک بسته نرم‌افزاری موجود می‌باشد که با نمونه‌های مشابهی همچون Salesforce، Zendesk و ServiceNow رقابت می‌کند.

پشتیبانی نرم‌افزار Microsoft Teams از FastTrack، شامل دستورالعمل‌‌هایی می‌گردد که مشتریان را در انواع سناریوها همراهی می‌‌نماید و حتی می‌تواند از حمایت سرویس‌های همکاری‌های آنلاین نیز برخوردار گردد.

طبق اظهارات Cyril Belikoff، مدیر ارشد بازاریابی Office در مایکروسافت، این شرکت منابع لازم را در راه‌اندازی Teamهای مختلف فراهم می‌کند که بدین ترتیب امکان ترغیب سایر افراد برای مدیران تسهیل می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

*