استفاده ی Fuse Networks از ارتباطات یکپارچه به منظور پشتیبانی و فروش

0
441
Fuse Networks

Fuse Networks در واقع یک سازمان مدیریت خدمات می باشد که در شهر سیاتل مستقر است که ارتباطات یک شرکت را درون یک پلتفرم ساده با شبکه های IT ادغام می کند و موجب بهبود بهره وری ، کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی می شود . این سازمان همه چیز را در یک محیط Cloud خصوصی میزبانی می کند در حالی که به حفظ و حمایت همه جانبه از این راهکار ، به عنوان یک پشتیبانی نیز می پردازد . تمامی ۲۰ کارمند ، از سیستم ارتباطات یکپارچه (UC) Mitel استفاده می کنند .

کیفیت خدمات به مشتریان از طریق همکاری

به عنوان یک سیستم جامع ،  Fuse Networks ارائه دهنده ی راهکار های “چند شرکتی” به مشتریانش است . به منظور حمایت از مشتری زمانی که اختلالی در شبکه به وجود می آید ، تیم پشتیبانی این شرکت می بایست میان تکنسین های شرکت های مختلف سهیم در این راهکار ، واقع در سراسر دنیا هماهنگی و همکاری برقرار کند .

Tim Maio به عنوان موسس اصلی Fuse Networks می گوید : « زمانی که اختلالی در شبکه پیش می آید ، می بایست این اختلال را فوراً برطرف کنند و اکثر مواقع خودمان نمی توانیم این مسئله را رفع کنیم . می بایست دیگر شرکت ها ، مشتریان و کارمندان ما در آن واحد با یکدیگر در تماس باشند تا به راحتی به صورت چند تیمی به رفع آن مسئله بپردازیم .»

با استفاده از ارتباطات یکپارچه Mitel ، Fuse Networks قادر خواهند بود تا مشتریان و متخصصین پشتیبانی را در یکجا گرد هم آورد .

تکمیل فرآیند فروش

مزایای همکاری از طریق ارتباطات یکپارچه (unified communication) همچنین به تیم فروش Fuse Networks نیز تعمیم پیدا می کند . در گذشته ، نمایندگان فروش و مهندسین سیستم ها مجبور بودند تا به محل کار مشتری بروند یا مشتری را در دفتر شرکت میزبانی کنند و به ارائه اطلاعات یا معرفی محصولات بپردازند .

Maio همچنین افزود : با استفاده از ویدئو و وب کنفرانس ، مدت زمان نمایش و معرفی محصولات را تا ۵۰ درصد کاهش داده ایم . برای یک تیم فروش این فعالیت ها ، به طور متوسط ۳۵۰٫۰۰۰ دلار در سال هزینه خواهد داشت ، استفاده از ابزار ارتباطات یکپارچه (UC) به طور متوسط تا ۱۰ درصد موجب بهبود عملکرد نتایج و ۵ تا ۱۰ درصد موجب افزایش درآمد با تعداد پرسنل موجود خواهد شد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

*